آی مت

بیانیه موسسه عطرک و دعوت به استماع سخنان مقام معظم رهبری ویژه روز قدس ٩٩

موسسه علمی – آموزشی عصر طلایی رشد کودک ( عطرک ) در بیانیه ای ضمن گرامیداشت روزجهانی قدس، میراث ماندگار و جهانی معمار کبیر انقلاب، از آحاد ملت ایران بویژه مردم مومن و روزه دار استان فارس جهت استماع سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در ظهر روز قدس ۹۹ دعوت بعمل آورد.

متن این بیانیه بدین شرح می باشد :

“بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ”
وَ لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرینَ عَلَی الْمُؤْمِنینَ سَبیلاً

و خداوند تا ابد اجازه نداده که کافران کمترین سلطه‌ای بر مؤمنان داشته باشند (نساء ۱۴۱)

بيش از نيم قرن است كه تجاوز و اشغال گري رژيم غاصب صهیونیستی، به شكلي سازمان يافته درمقابل سكوت نهادهاي بين المللي انجام مي شود. اسرائيل نماد يك رژيم جعلي است كه بر بستر انواع تجاوزات و بد اخلاقي ها و قانون شكني ها شكل گرفته است. امروز بسياري از فجايع منطقه و جهان را از همين زاويه ميتوان تحليل و پيامدهاي آن را توضيح داد كه حتي خارج از مرز هاي فلسطين اشغالي در حال وقوع است.

قدس، پایتخت فلسطین است و کانون توجه، احترام و دلبستگی بیش از یک میلیارد و نیم مسلمان در سرتاسر عالم و روز قدس نماد مقاومت در برابر دنیای شیطانی استکبار و رژیم اشغالگر است که همه امکانات خود را به کار گرفته تا این واقعیت را انکار نماید.

در آستانه روز قدس سال ٩٩ هستیم، همچون تمام کشورهای دنیا در حال مقابله با ویروسی نوظهور و پیچیده می باشیم و به تشخیص متخصصان امر، برپایی راهپیمایی ها در سطح شهرها از باب وجوب حفظ سلامتی منع گردیده است، اما به جای حضور فیزیکی در راهپیمایی، با تمام وجود، چشم و گوش می شویم تا سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سخنران ویژه روز قدس را با جان و دل شنوا باشیم.

موسسه علمی – آموزشی عصر طلایی رشد کودک ( عطرک )، ضمن درود به ارواح پر فتوح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای عزیز جبهه مقاومت به ویژه شهید قدس، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) مبارزه با رژیم اشغالگر، تا آزادی قدس شریف را آرمان مقدس و اعتقاد قلبی خود می دانند و بر این باورند تنها راه حل مسئله فلسطین، بازگشت آوارگان فلسطین و برگزاری همه پرسی به منظور تعیین نوع حکومت با مشارکت همه فلسطینیان واقعی است.

موسسه علمی – آموزشی عصر طلایی رشد کودک ( عطرک )

آی مت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *